Aangekomen; down under - Reisverslag uit Camira, Australië van Ayla Schenk - WaarBenJij.nu Aangekomen; down under - Reisverslag uit Camira, Australië van Ayla Schenk - WaarBenJij.nu

Aangekomen; down under

Door: Ayla

Blijf op de hoogte en volg Ayla

23 November 2013 | Australië, Camira

Hoi lieve allemaal,

Hier mijn eerste berichtje uit Australië. Allereerst bedankt voor alle gelukswensen, de geweldig gezellige afscheidsfeestjes en voor het vroege opstaan van de mensen die me kwamen uitzwaaien ;). Het is hier lekker warm met zo af en toe een buitje. Verder heb ik ontdekt dat Australiërs geweldig gezellige, gastvrije, geïnteresseerde en spontane mensen zijn :). Hoor al geweldige verhalen van andere backpackers en kijk enorm uit naar alle ervaringen die ik nog mag opdoen hier.

De eerste dagen heb ik helaas behoorlijk last gehad van een jetlag. Er wordt deze week een belangrijk crickettournooi tussen Engeland en Australië gespeeld waardoor de hostels overvol zitten en die drukte droeg niet echt bij aan het bijkomen van de lange reis. Daarom zit ik nu bij kennissen (Gerard en Sandra) net buiten Brisbane. Wel leuk om te merken hoe fanatiek de Australiërs zijn: de krant plaatst foto's van Engelse spelers waar de gezichten uit zijn gehaald.

Vanaf nu kan ik gelukkig weer wat gaan ondernemen en natuurlijk ga ik proberen jullie op de hoogte te houden ;).

Lieve warme groet! Ayla

Ps. Als je bericht wil ontvangen van een nieuw verslag dan mag je je altijd aanmelden voor de mailinglist ;)

  • 23 November 2013 - 13:24

    Fynn :

    Hee Ayla,

    Super leuk verslag, ga je ook naar die cricketwedstrijd kijken?
    Nog veel plezier!

    xx

  • 24 November 2013 - 10:02

    Yasmin:

    Hoi Ayla,

    Fijn om te horen dat je veilig bent aangekomen!
    Het eerste weekje is altijd een beetje wennen, komt vanzelf.
    Ik kijk al uit naar je andere verslagen!

    Groetjes,

    Yasmin


    PS Is die cricket-gekte te vergelijken met het WK bij ons hier?

  • 24 November 2013 - 16:01

    Joris En Nelleke:

    Hallo lieve Ayla
    Wat fijn dat je goed aangekomen bent, nu kan het avontuur echt beginnen.
    We blijven je graag volgen
    Lieve groetjes van ons.

  • 28 November 2013 - 12:05

    Georgette En Joop:

    Lieve Ayla, de stemming lijkt er al goed in te zitten. Leuk om je verslagje te lezen. Wij willen je graag volgen, dus ga me subiet aanmelden op je mailinglist. Nog veel avontuur! Groetjes van ons.

  • 30 November 2013 - 15:32

    Fam. Fischer:

    Welkom in jouw nieuwe land en fijn te horen dat je al een beetje begint te acclimatiseren.
    Wij waren gisteren bij je moeder om haar te feliciteren met haar nieuwe jaar. Ze was erg blij dat je zó goed opgevangen bent. Je hebt elkaar alweer kunnen spreken. Wij houden goed contact met haar.
    Gr.Eugène en t.Fransje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Camira

Australië

Mijn reis van Brisbane naar Melbourne.

Recente Reisverslagen:

05 Februari 2014

Tasmania and Melbourne

17 Januari 2014

Brisbane to Canberra

27 December 2013

Mijn december

29 November 2013

Brisbane

23 November 2013

Aangekomen; down under
Ayla

Actief sinds 03 Nov. 2013
Verslag gelezen: 344
Totaal aantal bezoekers 8217

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 04 Juni 2014

Peru

02 Februari 2014 - 07 Maart 2014

Nieuw Zeeland

19 November 2013 - 02 Februari 2014

Australië

Landen bezocht: